Packtivity3


KONFERENCIJA O IDENTITETU, FUNKCIONALNOSTI I ESTETICI PAKOVANJA PROIZVODA

Konferencija Packtivity3 održava se 12. decembra 2013. godine u Robnoj kući “Beograd”, II sprat (Knez Mihailova 5).

Kao specijalan gost konferencije Packtivity3 dolazi nam Wolfgang Niederl iz multidisciplinarne dizajn agencije MOODLEY BRAND IDENTITY iz Graca i Beča, Austrija, kao i Katie Taylor iz čuvene agencijske mreže LANDOR , Hamburg, Nemačka. Od gostiju iz regiona sa nama će biti Igor Manasteriotti i Mia Marić iz hrvatskog dizajn studija MANASTERIOTTI∞MARIĆ.



U trenucima turbulentnih ekonomskih odnosa u svetu, preraspodele ekonomske moći, smanjene potrošnje, u trenucima kada se dolazi do pitanja da li će kapitalizam i potrošačko društvo uopšte opstati u ovakvom obliku u kakvom trenutno postoji, logično pitanje koje se postavlja jeste kako što bolje predstaviti i što bolje prodati svoj proizvod. Tako dolazimo do zaključka da je dizajn pakovanja jedna od najbitnijih stavki prilikom diferencijacije proizvoda i kreiranja identiteta, jer je pakovanje prvi kontakt direktnog kupca sa proizvodom.

  • Tema treće po redu konferencije Packtivity  je ODRŽIVOST
  • Gotovo deceniju, najveće pitanje u oblasti dizajna pakovanju je kako napraviti korak ka održivosti, ka "zelenom" pakovanju.
  • Vođeni trgovačkim zahtevima, percepcijom javnosti, ekonomskim pritiscima i politikom, održivost je tema koja utiče na sve aspekte proizvoda  - od izvora upotrebljenih sirovina sve do kraja životnog ciklusa i kao takav se pokazao kao neverovatno složeno pitanje .
Ali, tokom godina rasprave i otkrića, naučili smo neke osnovne istine o toj temi.
  • Ne postoji tako nešto  kao što je potpuno održivo, „zeleno“ pakovanje
  • Umesto toga, pitanje uspostavljanja održivosti u pogledu estetike, ekonomije i zaštite okoline predstavlja zajedničko putovanje ka dugoročno korisnom cilju.
Ovogodišnja konferencija Packtivity3 baviće se takođe i identitetom, funkcionalnošću i estetikom pakovanja domaćih proizvoda. Predstavićemo neka od najboljih idejnih rešenja na našem tržištu, ali i u inostranstvu. Želimo da napravimo presek situacije, analizu trenutnog stanja, moguće trendove i mogućnosti za razvoj.

Takođe, želimo da podržimo i nagradimo najkreativnija i najbolja rešenja, i u tu svrhu smo okupili veoma respektabilan internacionalni žiri koji će pokušati da nagradi najbolje, ali takođe podstakne na dodatni impuls u kreativnom promišljanju.
Sam sadržaj konferencije je orjentisan na studije slučaja i najbolje primere iz prakse – kako dizajn pakovanja utiče na plasman, prodaju i preferenciju korisnika. Pokriva poslovni, praktični, kreativni i psihološki aspekt u kreiranju pakovanja proizvoda. Adekvatna potrebama i situaciji na srpskom tržištu, oslanja se na najbolje primere u svetskoj praksi, okruženju/region, i na domaćem tržištu.

Konferencija se sastoji iz sledećih celina:
  • Uvodna reč  - Intro – 30’ –  Predstavnik SIEPA+ predstavnik organizatora
  • Manasteriotti ∞ Marić– regionalna situacija 2 sata (15 min kafe pauza)
  • Domaća situacija – 2 govornika 2 sata, svaki po sat vremena
  • Wolfgang Niederl Moodley Brand Identity  (Austrija)    internacionalna situacija
  • Ručak
  • Katie Taylor – Creative director Landor Hamburg (Gremany) – internacionalna situacija
  • Okrugli sto  – 2 sata –  ( moderator, SIEPA, predstavnici domaćeg biznisa, fakultet, predsednik žirija)
  • Pauza
  • Dodela nagrada "PACKTIVITY AWARDS" u šest kategorija i nagrade "GRAND PRIX ZA NAJBOLJI DIZAJN PAKOVANJA PROIZVODA U SRBIJI ZA 2012/13 I “GRAND PRIX ZA NAJBOLJE SUPERMARKET PAKOVANJE U SRBIJI ZA 2012/13”.

Packtivity je treća po redu konferencija o dizajnu pakovanja. Uzmite učešće na konferenciji i budite informisani. Prijavite se! Prisustvujte i saznajte koje su nove tendencije u dizajnu, razmenjujte mišljenja, iskustva i planirajte budućnost. Ulažite u sebe, u svoje znanje i svoje proizvode. Vidimo se!

Broj mesta je ograničen na samo 150.