Designed.rs
packtivity4
re:dizajn

Konferencija 7.april 2015.

Konkurs za najbolji dizajn pakovanja 2014/15

Dodela nagrada

SAZNAJTE VIŠe

Učesnici

Predstavljamo Vam učesnike packtivity4 konferencije

 

happycentro

HAPPYCENTRO

Federico Galvani & Federico Padovani

Studio je osnovan 1998. godine u Veroni, romantičnom gradu Romea i Julije. U proteklim godinama rade podjednako sa velikim klijentima ali i malim start-up-ovima, za lokalne i velike međunarodne agencije. Potka njihovog kreativnog bića je "We solve problems!". To rade tako što brendovima daju savete, planiraju strategije, dizajniraju, crtaju storibordove, režiraju...Vremenom su postali vrlo dobri u tome! Svoje vreme ulažu i u istraživanje i testiranje. Imaju i formulu za lepotu: ona je mešavina složenosti, reda i umora! Vole miks različitih kreativnih disciplina i različitost uopšte. Ne vole da rade dva puta istu stvar i radije idu dalje u okviru onoga što mogu da kreiraju. To ih pomalo zamara ali i donosi zadovoljstvo. Stop motion animacija, web & tv reklame, dizajn ambalaže, vizuelna umetnost, tipografija, grafički dizajn, ilustracija, video spotovi i omoti, deo su onoga što ovaj studio uspešno radi godinama.

STUDIO ŠESNIĆ & TURKOVIĆ

Marko Šesnić i Goran Turković

Studio Šesnić&Turković osnovan je 2006. godine i od tada deluje na polju grafičkog dizajna i vizuelnih komunikacija. Svakom projektu pristupaju s istom osnovnom misijom - pronaći kvalitetno kreativno rešenje koje će mu dati komunikacijsku snagu, dugovečnost, i razlikovati ga od konkurencije. Takav pristup primenjuju u svim područjima delovanja: vizuelnim identitetima, signalizacijama, dizajnu izložbi, dizajnu štandova, dizajnu publikacija, oglasa i promotivnih materijala, dizajnu za suvenirnice… Izvode i kontrolišu različite projekte od početka do kraja uz podršku stalnih saradnika; arhitekata, produkt dizajnera, scenografa, animatora, programera i štampara. Studio je višestruko nagrađivan na međunarodnim i nacionalnim takmičenjima, a radovi su izlagani na većini relevantnih izložbi u regionu kao i u mnogim stručnim publikacijama.

Studio
Orange

ORANGE STUDIO

Marko Vajagić, Nebojša Babić, Mladen Vujović

Studio hrabro prkosi svakom pokušaju definisanja, jer ne žele da ih pokreće bilo kakav obrazac. Jedino pravilo iza kog stoje je napredak – klijenata, brendova, tima i rada. Kreativnost, jaka i moćna, kažu da je važna samo kada i ako zadovoljava sve tri strane. Kakve veze stvaraju? One koje brend čine relevantnim, pamtljivim, interaktivnim i emotivnim. Koji je cilj? Da brend postane ličan za osobu iz stvarnog sveta. Ne žele da rade za svoje klijente. Žele da rade sa njima. Samo zbog toga što stalno uče u neprekidnoj poteri za najboljim praktičnim rešenjem. To je pristup koji očekuju i od svojih klijenata, kako bi došli do zajedničkog cilja. Formula za napredak? Korak po korak u procesu koji zahteva odlučnost i konzistentnost narandžaste boje.

OVER

Marko Purać

Over je street wear brend čije je polje rada uglavnom bazirano na kreiranju različitog spektra grafičkih motiva i njihovoj primeni na raznovrsnim podlogama, od odeće do asesoara karakterističnim i ultimativno neophodnim za savremeni stil života u urbanoj sredini. Inspiraciju za svoje proizvode Over nalazi kako u okruženju tako i u skoro svim poljima dizajna, od tipografije do web-a dok se filizofija brenda zasniva na fuziji dizajna i siluete medija koji se međusobno dopunjuju i time čine skladnu celinu. Studio koji se bavi realizacijom svih online i fizičkih vizuelnih sadržaja kojima Over komunicira čine: Marko Purać (Founder - Creative Director / Designer), Siniša Komlenić (Brand Manager / Developer), i Željko Gudelj (Sales & Logistics) koji u ovom sastavu sarađuju od početka 2014. godine.

Over
Tjedan

TJEDAN DIZAJNA ZAGREB(#tdzg)

Daniel Tomičić i Tina Marković

Daniel Tomičić i Tina Marković osnovali su 2009. kompaniju Scuderia Zagreb za promociju dizajna i kulture automobila. Najvažniji projekti do sada su Auto(r) najveća konferencija o dizajnu automobila u Evropi koju od 2009. organizuju u Zagrebu i Tjedan dizajna Zagreb, najveće događanje posvećeno dizajnu u Hrvatskoj pokrenuto 2014. godine. Tokom osam dana okuplja najbolje dizajnere, kreativce, privrednike, organizacije koje se bave kreativnim industrijama, kao i sve one koji su zainteresovani za dizajn. Raznoliki programi i sadržaji Tjedna dizajna pokazaće kako dizajn oblikuje materijalnu kulturu, svakodnevni život i naš svet kao potrošača, a istovremeno kako utiče na naše živote kroz razvijanje vizuelne kulture.

WINE JAM

Vladan Stanojlović Kika

Wine Jam je urban wine culture. Kao beogradski brend, eksplozivno se raširio po regionu i pomerio granice vinskog sveta. Vinsko tržište sa svojim specifičnostima lako je prihvatilo ovaj koncept koji spaja ljude iz urbanog miljea sa vinskom kulturom. Recept je bio jednostavan: vino + ljudi + muzika + nema pravila. Proizvod je doživljaj. Predukus doživljaja stvara specifična komunikacija koja iskače iz uobičajenih šablona kada se govori o vinu. Komunikaciju prati i jedinstvena ikonografija, svežina, disperzivnost, opuštenost i zabava jer ljudi ne vole previše pravila kada je cilj uživanje i hedonizam. Slučaj Wine Jam-a može biti koristan obrazac i za komunikaciju u drugim segmentima tržišta. Vladan je osnivač i idejni tvorac koncepta Wine Jama. Bavi se i dizajnom, marketingom, internetom i komunikacijom često istražujući nove načine i forme prenošenja informacija na relaciji brend - korisnik. Osnivač je i agencije ICON.

Wine

O nama

Koja je tema i zašto učestvovati

 

konferencija
O KONFERENCIJI

Packtivity je JEDNODNEVNA KONFERENCIJA koja okuplja najbolje praktičare iz strategije i dizajna.

kome
KOME JE NAMENJENA?

Uspešnim brend menadžerima i dizajnerima koji znaju da je efikasan dizajn utemeljen na dobroj strategiji.

Uverite se da je vaša strategija takva, i naučite kako da je predstavite klijentima, saradnicima, i potrošačima.

teme
KOJA JE TEMA?

Tema četvrte po redu konferencije je RE:DIZAJN.

zasto ucestvovati
ZAŠTO UČESTVOVATI?

Redizajn postavlja pitanja: Da li je neophodan? U kom trenutku se poseže za njim? Da li donosi promenu? Da li mu prethodi hrabrost? Ili brižljivo planirane strategije? Da li je redizajn ogledalo krize i umanjene kupovne moći, kojim stvaramo privid promene? Šta čini redizajn uspešnim?

Packtivity će predstaviti neka od najboljih idejnih rešenja na našem tržištu, a kroz prezentacije inostranih predavača, videćemo kakvi su pristupi, trendovi i razmišljanja van naših okvira.

Konkurs

Najbolji dizajn pakovanja proizvoda u Srbiji za 2014/15

 

Konferencija

Konferencija Packtivity4 održava se 7. aprila 2015 u zgradi Privredne komore Beograda, Kneza Miloša 12

 

  • 10:00 – 10:10 – OTVARANJE KONFERENCIJE PACKTIVITY4 - UVODNA REČ ORGANIZATORA „Srpska dizajn platforma-Designed.rs“
  • 10:10 – 10:30 – Predstavljanje aktivnosti i programa sektora kreativnih industrija Privredne komore Beograda
  • 10:30 – 11:30 – ORANGE Studio (Srbija) – Marko Vajagić, Nebojša Babić, Mladen Vujović – Re:Dizajn Studija slučaja
  • 11:30 – 11:45 – Coffee break
  • 11:45 – 12:45 –Studio Šesnić&Turković (Hrvatska) - Marko Šesnić i Goran Turković – Re:Dizajn Studija slučaja
  • 12:45 – 13: 30 – Packtivity predstavlja – Tjedan dizajna Zagreb (Hrvatska) – Daniel Tomičić i Tina Marković
  • 13:30 – 14:30 – Pauza za ručak
  • 14:30 – 15:30 – HappyCentro (Italija)-Federiko Galvani & Federiko Padovani
  • 15:30 – 15:45 – Coffee break
  • 15:45 – 16:15 – OVER CLOTHING - Future retro - Studija slučaja – Marko Purać
  • 16:15 – 16:45 – WINE Jam – Vinska etiketa i redizajn – Vladan Stanojlović Kika
  • 16:45 – 17:00 – Coffee break
  • 17:00 – 17:30 - Diskusija – “DOKLE SMO STIGLI SA PAKOVANJEM?”
  • 18:00 – SVEČANO PROGLAŠENJE POBEDNIKA I DODELA NAGRADA

Kotizacija za učešće na konferenciji PACKTIVITY4 iznosi:


6.500 RSD za sva pravna i fizička lica

1.600 RSD za studente


Za sve uplate do 20. marta odobravamo popust od 20%


Plaćanje kotizacije za učešće na konferenciji se vrši uplatom 
na račun 160-333436-32 kod banke Banca Intesa Poziv na broj 01

Svrha uplate: Kotizacija za učešće na Konferenciji „PACKTIVITY“

Primalac: Udruženje „Srpska dizajn platforma“ – Designed.rs, Carice Milice 3

Dokaz o uplati (skenirana uplatnica) poslati na info@packtivity.rs


Rok za prijavu na Konferenciju je 6. april 2015. godine.

PARTNERI

Sa zadovoljstvom vam predstavljamo naše partnere

Erste Banka
Privredna komora Beograda
Dunav papir
Oblačak
Superdot
Mačinković
Carnex
coca-cola hellenic rs
Pržionica
123 rooms

MEDIJSKI PARTNERI

Advertiser Srbija
Branding
marketing mreza
viz kultura
Mreža Kreativnih Ljudi
4me
marketing network srbija
cafe bar network
Marketing ITD

Sponzor nagrade: STRAJKO CO

KONTAKT

Budite slobodni da nas kontaktirate


Udruženje "Srpska dizajn platforma" – Designed.rs
Carice Milice br.3, 11000 Beograd, Srbija
E-mail: info@designed.rs
Website: www.designed.rs
PIB: 106456416
Matični broj: 28005318

Projekat "PACKTIVITY"
Carice Milice br.3, 11000 Beograd, Srbija
E-mail: info@packtivity.rs
Website: www.packtivity.rs

Osobe za kontakt:
Dušan Vulović, direktor projekta "PACKTIVITY" dusan@packtivity.rs
Ivana Srdanović, glavni i odgovorni urednik portal Designed.rs ivana.srdanovic@designed.rs